بک لینک

بک لینک ارزان بک لینک با کیفیت بک لینک رایگان بک لینک فالو

بک لینک

بک لینک ارزان بک لینک با کیفیت بک لینک رایگان بک لینک فالو

تعداد بک لینک های سایت خود را چگونه بدست آوریم؟

یکی از اشتباهات رایج کاربران ایرانی ، علی الخصوص کاربرانی که به تازگی فعالیت خود را در عرصه وب آغاز کرده اند ، نحوه محاسبه تعداد بک لینک سایت خود است . بسیاری از کاربران برای اطلاع از تعداد بک لینک های سایت خود به سایت آلکسا مراجعه می کنند . این در حالی است که این سایت تنها مرجع معتبری برای محاسبه ترافیک سایت است و همانطور که در خود این سایت اعلام شده است ، تعداد بک لینک های اعلامی توسط این سایت بر اساس ضوابط خاصی است نه تعداد واقعی بک لینک هر سایت . همچنین شما می توانید تعداد بک لینک رایگان خود را در سایت آلکسا و سایتهای معتبری که در این زمینه وجود دارند مقایسه کنید . برای محاسبه بک لینک ارزان سایت خود می توانید به سایتهای معتبر بین المللی مراجعه کنید که در زیر دو نمونه برای شما کاربران عزیز معرفی شده است :

http://smallseotools.com/backlink-checker

https://ahrefs.com

تعداد بک لینک های سایت خود را چگونه بدست آوریم؟

رابطه گوگل پلاس وان با رتبه سایت در گوگل

به عمل اشتراک گذاری مطالب یک وب سایت در شبکه های اجتماعی از جمله گوگل پلاس به جهت افزایش بک لینک و همچنین لایک مطالب در شبکه های اجتماعی، سوشیال سیگنال گویند. دارا بودن سیگنال از شبکه های اجتماعی تاثیر زیادی در افزایش محبوبیت سایت در گوگل و در نتیجه افزایش ورودی از آن خواهد داشت. از دیدگاه سئو و بهینه سازی سایت نیز قراردادن لینک مستقیم به صفحات شما در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بک لینک و ایجاد امکان به اشتراک گذاری مطالب میتواند نقش مهمی بر اعتبار سایت و بهبود رتبه شما در نتایج گوگل داشته باشد.
شبکه های اجتماعی از جمله گوگل پلاس و سیگنال های شبکه های اجتماعی از موثرترین عناصر در بهینه سازی سایت در گوگل شناخته می شوند. تاثیر شبکه های اجتماعی به خوبی در رتبه بندی سایتها در گوگل قابل مشاهده و لمس است. اما در میان شبکه های اجتماعی به طور قطع شبکه اجتماعی گوگل پلاس در نزد گوگل اهمیت بیشتری دارد. به گونه ای که می توان گفت با گوگل پلاس دنیای شبکه های اجتماعی و بهینه سازی سایت برای موتور جستجو یکپارچه تر شده است. اگر چه گوگل پلاس نسبت به سایر شبکه ها به تازگی وارد بازار شبکه های اجتماعی شده است اما از آنجایی که این شبکه به وسیله ی خود گوگل تاسیس شده از اهمیت بالایی برخوردار است. سیگنال های اجتماعی گوگل به صورت “+۱” دیده می شوند. کلیک بر روی +۱ به معنی امتیازی برای وب سایت مورد نظر است.
گوگل پلاس چیست و چه رابطه ای با رتبه بندی سایت در موتور جستجوی گوگل دارد. گوگل پلاس وان در واقع چیزی نیست جز همان لایک در شبکه های اجتماعی دیگر که طی آن کاربران با کلیک بر روی نشانه ای خاص در سایت یا وبلاگ محبوبیت آن را افزایش می دهند. گوگل پلاس در واقع شبکه ای است که گوگل در رقابت با فیسبوک و سایر شبکه های اجتماعی راه اندازی کرده است. در این شبکه اجتماعی کاربران با دارا بودن یک اکانت در گوگل قادرند تا به سایت یا مطلبی در آن امتیاز دهند. بعد از مرحله هنگامی که کاربر با نام کاربری خود جستجویی در گوگل انجام می دهد سایت مورد نظر را بالاتر از گزینه های دیگر قرار می دهد. به تعبیر دیگر هنگامی که کاربری پس از ورود به حساب کاربری خود به جستجو در گوگل می پردازد نتایج کاملا متفاوتی از زمانی که خارج از اکانت خود است مشاهده می کند.

رابطه گوگل پلاس وان با رتبه سایت در گوگل

استراتژی بهینه سازی سایت برای موتور جستجوی گوگل ۲۰۱۶

هدف اصلی الگوریتم جدید گوگل، ارائه مناسب ترین راه جستجو در سال ۲۰۱۶ با توجه به تغییر در فن آوریها، اینترنت و رفتار کاربران در قبال آن است. بدین جهت دقت در برخی از تنظیمات جزئی در استراتژی بهینه سازی سایت برای موتور جستجوی گوگل با توجه به جزئیات الگوریتم گوگل لازم است. درک این تنظیمات جزئی علی الخصوص به مدیران سایت های کسب و کار آنلاین در تصمیم گیری صحیح یاری می رساند.
یکی از عمده ترین توجهات گوگل در سال ۲۰۱۶ تمرکز بر روی وب سایتهای بهینه شده برای فن آوری موبایل است. به تعبیر دیگر موتور جستجوی گوگل وب سایتهای با ساختار متناسب برای نمایش و جست و جو در موبایل را بیشتر می پسندد و این خود به طور مستقیم به این نکته باز می گرد که موتورهای جستجو از جمله گوگل در جستجوی ارائه بهترین راهکار در جهت راحتی کاربران در جستجوی اطلاعات است. گوگل روشن ساخته است که وب سایت های بدون رابط در گوشی های هوشمند در رتبه بندی آسیب خواهند دید. به عبارت ساده تر اکنون گوگل تمرکز خود را بر روی کاربران تلفن همراه گذاشته است و در نتیجه سایتهای ریسپانسیو یا واکنش گرا در کانون توجه گوگل قرار دارند.
از دیگر نکات می توان به تکامل محتوا اشاره کرد. افزایش کیفیت محتوا و جذب بک لینک از سایتهای با کیفیت فاکتوری مهم در ارتقای سایت در رتبه بندی گوگل خواهد بود. موتورهای جستجو از جمله گوگل هر بک لینک را یک رأی و احترام ویژه در جهت تایید سایت یا محتوای آن در نظر می گیرند بدین جهت تعداد و کیفیت بک لینک می تواند باعث افزایش رنکینگ و بهتر دیده شدن سایت گردد. با وجود محبوبیت ویدئو و تصاویر، محتوا همیشه یک فاکتور مهم در بهینه سازی سایت در موتور جستجوی گوگل است.
از سوی دیگر به می توان به رسانه های اجتماعی و نقش آن در نتایج جستجوی موتورهای جستجو از جمله گوگل اشاره کرد. گوگل قطعا از نقش و اهمیت رسانه های اجتماعی آگاه است با این حال بر حیله و تزویرهای صورت گرفته در این ارتباط نیز تاکید دارد. به گونه ای که اکنون کارشناسان گوگل اعلام می کنند که سیگنال های شبکه های اجتماعی نقشی در رتبه بندی بازی نمی کنند. با این حال اگر چه شاید به صورت مستقیم سیگنال های اجتماعی موثر نباشند اما از راهی دیگر تاثیر می گذارند. حضور در شبکه های اجتماعی ترافیک صفحات سایت را افزایش می دهند و ترافیک خود یکی از پنج عامل مهم است. هر چه مردم محتوای یک وب سایت را مشاهده و آن را به اشتراک بگذارند، آن صفحه امتیاز بالاتری خواهد داشت.

استراتژی بهینه سازی سایت برای موتور جستجوی گوگل ۲۰۱۶

کمک به روبات گوگل در جهت ایندکس سریع صفحات وب سایت

هر صاحب وب سایت می کوشد با تقویت فاکتورهایی مانند بک لینک و … به عنوان یکی از رتبه های بالا در گوگل دست یابد. شما می توانید روبات گوگل و سایر موتورهای جستجو را به مهم ترین صفحات از وب سایت خود هدایت نمایید چنانچه مطمئن شوید که صفحات وب سایت شما سزاوار توجه موتورهای جستجو هستند.
حال سوال این است که چرا شما باید روبات های موتور جستجو را هدایت و راهنمایی نمایید؟
چنانچه شما راهنمای روبات گوگل باشید در هر بار بازدید گوگل از سایت شما صفحات مهم و با ارزش سایت شما بررسی می گردد. صفحاتی مانند شرایط و ضوابط، تماس با ما و … در رتبه بندی موتورهای جستجو فاقد اهمیت است و باید به روبات گوگل تذکر داده شود. بدین جهت روبات گوگل و موتورهای جستجو آگاه می گردند که این صفحات را نادیده بگیرند. زمان ایندکس شدنی که در مورد این صفحات صورت می گیرد باید در مورد صفحات مهم وب سایت شما صرف شود. علاوه بر بک لینک راههای گوناگونی برای هدایت روبات های جستجوگر وجود دارد:
۱٫ استفاده از یک فایل robots.txt خوب و تگ متا NOINDEX
robots.txt
نام یک فایل متنی است که در ریشه سایت شما قرار گرفته است. این فایل متنی به موتورهای جستجو اعلام می کند که چه بخش هایی از وب سایت شما باید در دسترس باشد. شما نباید اجازه دهید تا تمامی صفحات، فایل ها و پوشه ها نمایه شود. روبات موتور جستجو قبل از نمایه سازی فایل متنی robots.txt را بررسی می کند. تگ متا NOINDEX راه دیگری برای حذف صفحات کم اهمیت از فهرست توجه روبات موتورهای جستجو است. به طور کلی، اگر شما یک فایل robots.txt خوب داشته باشید به چنین تگی نیاز ندارید.
۲٫ مطمئن شوید که تمام لینک های شما فعال است
روبات موتورهای جستجو لینک های موجود در صفحات وب شما را دنبال می کنند. لینک های شکسته نشانه ای از سایت های با کیفیت پایین است. شما نباید اجازه دهید که روبات گوگل به اتلاف وقت در صفحات غیر موجود در سایت شما بپردازد. بدین جهت می توانید لینک های موجود در سایت خود را با استفاده از ابزارهای ویژه این کار بررسی نمایید کنید.
۳٫ ساختار وب سایت خود را بهبود ببخشید
یک سایت با ساختار مناسب همراه با دسته بندی واضح و شفاف ،احتمال این که روبات گوگل و دیگر موتورهای جستجو را به سوی صفحات مهم سایت هدایت نماید ، افزایش می دهد. صفحات مهم سایت شما باید با کمترین کلیک ماوس در دسترس باشد.

کمک به روبات گوگل در جهت ایندکس سریع صفحات وب سایت

الگوریتم دسته بندی محلی و منطقه ای گوگل

امروزه صحبت از دسته بندی نتایج موتور جستجوی گوگل به صورت محلی و منطقه ای به گوش می رسد که علاوه بر بک لینک از موارد مهم در پیشرفت سایت محسوب می گردد. حال سوال این است که چگونه موتور جستجوی گوگل در میان هزاران و یا به عبارت بهتر میلیون ها وب سایت نتیجه مورد نظر کاربران را به نمایش می گذارد؟ زمانی که کاربران به دنبال اطلاعاتی که محدود به منطقه جغرافیایی خاصی است، عکس العمل گوگل چیست؟ چگونه گوگل به صحیح ترین و مرتبط ترین مطالب در ارتباط با منطقه ای خاص دست می یابد؟ پاسخ به این سوالات در الگوریتم کبوتر موتور جستجوی گوگل نهفته است. الگوریتم کبوتر گوگل به دنبال پنالتی یا مجازات کردن سایتها بر اساس بک لینک، مانند آنچه که در الگوریتم پاندا و پنگوئن وجود دارد، نیست. بلکه می کوشد تا به موثرترین شیوه مطالب مرتبط تر، صحیح تر و محلی تر را در اختیار کاربران قرار دهد. به تعبیر دیگر یکی از مهم ترین نقاط تمایز در الگوریتم جدید موتور جستجوی گوگل وجود ویژگی دسته بندی محلی در صفحات نتایج جستجوی آن می باشد. الگوریتم کبوتر موتور جستجوی گوگل بر پایه دسته بندی محلی پایه گذاری شده است اگر چه شاید هم اکنون تغییرات خاصی نتایج جستجوی گوگل ایجاد نشده است و تقریبا با همان روال پیشین برای کلمات کلیدی محلی صورت می پذیرد. اینکه چرا این نام بر الگوریتم کبوتر گوگل نهاده شده است به قابلیت یادگیری کبوتران و توانایی تشخیص آنها، باز می گردد. کبوتران به آسانی می توانند آیتم های مختلف را از میان یکدیگر، تشخیص دهند. دقیقا مانند آنچه موتور جستجوی گوگل در انتخاب صفحات و وب سایتهای مرتبط با یکدیگر انجام می دهد. با جمع آوری داده از گروه های خوشه بندی شده کبوتران، گوگل در مدت کوتاهی فرایند جستجو خود را انجام می دهد. گوگل الگوریتم کبوتر خود را برای جمع آوری نتایج مرتبط تر به صورت محلی مورد استفاده قرار می دهد. بنا به اظهار نظر مدیران گوگل در الگوریتم جدید موتور جستجوی گوگل، پارامتر فاصله و موقیعیت مکانی نیز بررسی می گردد. این الگوریتم جدید در حال حاضر تنها در زبان انگلیسی و به منظور فراهم نمودن نتایج جستجوی مرتبط تر و کارآمدتر فراهم شده است. اکنون سوال این است که چگونه سایت خود را مطابق با الگوریتم کبوتر گوگل بهینه سازی کنیم. نکته مهم این است که در این الگوریتم، گوگل بر روی جستجوی های محلی متمرکز شده است. مثلاً اگر فردی در جستجوی مکان ورزشی است نزدیک‌ترین محل را به وی در نتایج جستجو نمایش می دهد. اگر در گوگل و گوگل مپ، مثلاً رستوران‌های تهران را جستجو کنید، گوگل فهرستی از رستوران‌های داخل تهران را به شما نمایش می‌دهد. این در حقیقت کار الگوریتم گوگل کبوتر است. در حقیقت این الگوریتم به گوگل یاری می‌کند تا موقعیت‌های مکانی را از طریق نشانه ها شناسایی کند و در نتایج جستجوی خود اعمال کند. در حال حاضر از جزئیات دقیق این الگوریتم با خبر نیستیم و شیوه خاص و مشخصی برای بهینه سازی سایتها بر مبنای آن وجود ندارد.

الگوریتم دسته بندی محلی و منطقه ای گوگل